Re: Flashowanie

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 22:13:17 MET DST

Użytkownik "Marcin I." <brak_at_adresu.pl> napisał w wiadomości

> dobra, dobra ale co z flashowaniem nagrywarki, innego narzedzia nie
ma!!

Mowi sie: trudno. A co.. nagrywarka Ci raptem przestala chodzic, jak
tylko uslyszala o nowszym flashu ? :)

Ja przeflashowalem swoja (LG CED-8080B) spod DOSa oczywiscie (umowmy
sie, ze to byl DOS) i powiem szczerze, ze jedyna zmiana, jaka
zauwazylem, to.. zmiana funkcji diod: pomaranczowa teraz pokazuje
nagrywanie (wczesniej pokazywala odczyt), a zielona teraz pokazuje
odczyt (wczesniej pokazywala zapis). I jestem zawiedziony: bo ani nie
lata, ani nie pierze, ani nie gotuje.. po cholere ja wiec flashowalem ?
:)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski