Re: lg 8320b - ciagle x24 :(

Autor: Jarek (pankot_at_tlen.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 09:19:18 MET DST

niestety wygląda na to że część producentów chwali się na zapas szybkośćią
płytek, też mam LG i jak na razie 32 razy udało mi sie tylko raz wycisnąć na
płytkach Platinium
(może nie były podróby?),zrobiłem sobie upgreade do x40(opisane na
www.cdrinfo.pl) i się okazało że też kicha , bo tym z serwisu cdrinfo też
x40 tylko 1 raz udało się nagrać (1 nośnik był faktycznie x40 na ok 52
rodzaje płyt);
nagrywanie "szybkie" i tak nie jest proporcjonalnie szybkie bo każda
nagrywarka i tak traci ok 1:20 o ile dobrze pamietam na nagranie sektorów
Lead-In i Lead-out tak że skok predkości i tak nie jest duży