WPCREDIT Pomocy!

Autor: >no__name< (xtd_at_go2.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 01:17:40 MET DST

Ostanio poczytalem sobie na grupie o cudownych zaletach tego programu.
Zaczelem sie nim bawic.... mam plytke ECS K7VTA3 na KT266&8233
kiedy zmienilem wpisy w rejestrze 95 w bicie "Halt Command Detect" na 1
czyli
Enable (czyli po zastosowaniu tych ustawien, tem. na procku powinna sie
obnizyc)
Problem tkwi w tym, ze wlasnie po zastosowaniu zmian w programie WCPSET
tem. nie spadla;/ Co moze byc tego przyczyna?
Program wyswietla WCPEdit wyswietla mi taka informacje o Vendor ID: "1106
Via VT8366 (KT266) "
Czy moze uzywam zlego pliku PCR????
Pomocy...
Procek to Duron