Re: Sygnaly z biosu

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 23:19:13 MET DST

> Jak sam słusznie napisałeś płyta albo proc :) A tak poważnie to może
jeszcze
> nie ustawiłeś zworek na płycie o ile takie tam się znajdują.

Niby i byla by w tym racja gdybym skladam ten komputer od podstaw, ale on
chodzil jakies pol roku i nagle zaczal sie win wieszac, w koncu nie wgrywac,
az w koncu wujek (bo to jego komp) przyniosl go do mnie zebym naprawil, ew
zdiagnozowal, a ja nie mam pojecia, jesli to proc lub plyta, to jak to
dokladnieij sprawdzic, nie mam mozliwosci wlozenia proca gdzie indziej, nie
mowiac juz o plycie?

--
Pozdrawiam.