Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 22:32:40 MET DST

Dnia Fri, 16 Aug 2002 16:35:49 +0200 niejaki(a) "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl>
napisa³(a):

> Prawda? Babcia z USA przys³a³a 200USD to sobie kochany wnuczek asusa
> kupi³ i teraz psioczy na inne p³yty bo go ¿al w dupe ¶ciska, ¿e s±
> znacznie tañsze produkty o porównywalnych mo¿liwo¶ciach.

wiesz, mia³em ja ci kiedy¶ procompa b687. obróbka pewnej bitmapy trwa³a 3
min. 27sek.. wymieni³em na msi bx master. pomijaj±c fakt, ¿e p³yta ma
multum innych funkcji, których ten twój ecs pewnie nigdy nie u¶wiadczy, to
za to w gimpie obrobi³a siê ta bitmapa robi³a siê 2 min 37 sekund.

nie to o niczym nie ¶wiadczy, bo budowa p³yty by³a taka sama.
teoretycznie. ca³± reszta bez zmian. a ten procomp to co¶ pokroju ecs,
widnowsy siedzia³y i kwicza³y co godzinê a NT by³ NieTwardy ale "mienkti",
raz wytrzymal 15dni (!) a potem wylecial z bsodem i tyle kolesia
widzialem, kazal reinstalowaæ. no to zreinstalowa³em. nawet stabilnie
by³o, tak z miesi±c komputer sta³ max.

jak co¶ robi³em przy tej p³ycie to potem musia³em siedemset razy go
w³±czaæ, bo siê tej p³ycie co¶ nie podoba³o. pawie zawsze reset biosu. msi
mi takich bydleckich akcji nei robila, podlaczylem i dziala. wymontowalem
z kompa, zanioslem do kumpla - dziala. wradcam, zamontowuje z powrotem -
dziala.

trcohê d³ugi wywód, ale ma swój cel - ecs bêdzie dzia³a³. oczywi¶cie,
wszelakie zawieszenia systemu bêd± stwierdzane jako normalne, itp. zdarza
siê, etc. mo¿e nawet trafisz w model i nie bêdzie wariowaæ. natomiast
przy p³ytach ze ¶redniej pó³ki, czyli MSI za circa ~119USD bêdzie tyle
bajerów, których ecs za trzy lata mieæ pewnei nie bêdzie, bo stwierdz±, ¿e
niepotrzebne. kwestia gustu. ale ja preferujê zdecydowanie kupiæ ciut
lepsz± p³ytê. mam dosyæ partolenia siê z p³ytami "best mainboard", i
innymi "pc partner". najlepiej mia³em jak uda³o mi siê kogo¶ namówiæ na
msi, wtedy sk³ada³em, za³±cza³em i *ani*razu* nie by³o przekrêtów, od
pierwszego za³±czenia dzia³alo. jak poproszono mnie o z³o¿enie komputerów
z czê¶ci kupionych bez pytania siê, to by³o to elitarne PIV(A) na ECS'ach.
straci³em 4 dni. i nadal dosta³em mniej kasy "bo nie dzia³aj± jak
powinny". ztcw. to nadal s±. to s± komputery do biura.

masz efekt oszczêdno¶ci. ale po 1kpln za PIV(A) to siê zap³aci³o, bo
internet przy¶pieszaj±...

--
|Witold_Wilk_______<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|
|______________________ICQ#65665716_GG#3211630_(+48(0)322270471)_|