Re: CELERON 300A

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 22:39:33 MET DST

> Czy wystarczy zafundowac lepsze chłodzenie dla procka z tematu po
> podkręceniu przez zmiane w magistrali na 100?? Po pewnym czasie
podczas
> pracy na 450MHz komputer staje w miescu i nic, a podobno nic się z
nimi nie
> dzieje.
> 64 ram
> 4 mb riva
> plyta INTEL B687Z
> dysk 4GB
wszystki zależy od chłodzenia i ... egzemplarza, ja mam c366_at_550 na
przejściówce i działa b.stabilnie. Tylko raz zawisł przy pierwszym
uruchomieniu ad czasy jest OK. Komp jest często nie wyłączany 2-3
dni. Odtwarzam DivXy, przerabiam czasem CD na mp3 nigdy się nie
zawiesił. Chłodzenie założyłem stosowne dla Durona. Aha płyta też
intel ale SE440BX2.

Pozdr.

Wojtek