Re: DDRy z errorami

Autor: Vanilla Riddle (democrac_at_shadowlands.vmh.net)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 21:21:23 MET DST

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:
> owszem; a ponieważ problem są, to prawdopodobnie moduł pamięci do
> reklamacji :/
Owszem, ale skoro gdzie indziej dziala to bardziej prawdopodobne ze
plyta do rekamacji. :-(

> może ta płyta ma ograniczenie tylko do 2 lub 3 banków ? Najlepiej odpal
Wierzyc mi sie w to nie chce.

> memtest86 z _tylko_ tym jednym , problematycznym modułem pamięci.
Mam _tylko_ jeden modul pamieci. Gdybym mial drugi to by bylo bosko, bo
bym wiedzial czy to wina plyty czy modulu.

> Będziesz miał zupełnie jednoznaczną sytuację. Oczywiście przed testem
> CAS ustaw w BIOS-sie na 2.5 . Możesz sprawdzić z modułem wetkniętym w
> pierwsze gniazdo , a potem powtórzyć test z modułem w drugim gnieździe.
W tej plycie modulami mozna obsadzac gniazda w tylko jednej kolejnosci.
Jak wsadze do drugiego to komp wyswietla ostrzerzenie i staje.

democrux

--
- Dariusz Szczepanek ************************ <democrac_at_shadowlands.vmh.net> -
- http://www.shadowlands.vmh.net/ ****************** +48603547472 @ Plus GSM -