Drukarkowanie z poziomu XP na drukarce serwerowej Freesco?

Autor: Arkadiusz Piotrowski (arekp_at_pactor.com.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 20:01:18 MET DST

A więc mam dwie drukarki, HP710C pod XP i potrzebuje jeszcze igłowej,
zakupiłem NECa i teraz chciałbym je używać jednocześnie bez potrzeby
przełączania na przejściówce.
Mam sieć i serwer na Linuxie - wersja Freesco pod SDI. Czy można podłączyć
tą drukarkę pod ten serwer i zlecać jej drukowanie z poziomu Windows XP na
komputerze podłączonym do sieci? Co prawda system jest na jednej dyskietce,
ale mam jeszcze twardy 800MB który można by tam wpakować jeśli była by taka
potrzeby. Czy ktoś może poradzić ew. podać linki jak to skonfigurować i czy
wogóle to jest wykonalne?

Dzięki z góry za odpowiedzi!

--
<< Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: info_at_arcomp.com.pl >>