Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 16:51:51 MET DST

U¿ytkownik "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> napisa³:

> Babcia z USA przys³a³a 200USD to sobie kochany wnuczek asusa kupi³ i
> teraz psioczy na inne p³yty bo go ¿al w dupe ¶ciska, ¿e s± znacznie tañsze
> produkty o porównywalnych mo¿liwo¶ciach.

No bo pewnie umiejêtno¶ci wnuczka ograniczaj± siê do odpalenia Windowsa,
jakiego¶ Worda i kilku popularnych gier, dlatego psioczy, ¿e przep³aci³.
Kto¶, kto wykorzystuje sprzêt do powa¿niejszych zastosowañ, ceni sobie
stabilno¶æ i niezawodno¶æ sprzêtu i lubi conieco podkrêciæ nie powie z³ego
s³owa na Asusa, no, chyba ¿e akurat trafi³ na totalnie wadliwy model - te
zdarzaj± siê niestety ka¿demu.

Je¶li chodzi o mnie, to mia³em przyjemno¶æ pracowaæ (i robiê to codziennie)
z kilkudziesiêcioma ró¿nymi modelami p³yt g³ównych ró¿nych producentów. W
kwestii ECS, PcChips, Sono i innych tego typu wynalazków, mogê stwierdziæ
jedno: nawet gdybym bardzo chcia³, to naprawdê nie mogê o nich DOBREGO s³owa
powiedzieæ. A je¶li chodzi o ca³± resztê - owszem, z przewag± dla firm MSI,
Asus i troszkê s³abszych jak Gigabyte, Soltek, Abit, itp.

Pozdrawiam,
Sniper