Re: Elitegroup //ECS//

Autor: PasZczAk (paszczak_at_z.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 16:45:23 MET DST

Dobra poniosło mnie troche przyznaje sie! ;-)... wystarczy na kilka minut
oposcic taki watek jak Ecs kontra inne firmy lub AMD kontra Intel to sa
najciekawsze bitwy na grupach ale jak zajmuja całe okienko to juz zaczyna to
byc meczace...

Ale zastanawia mnie jeszcze jak oni tam wychadza nad kreska skoro 99 ze 100
trafia do nich z powrotem i na smieci chyba dawno by upadli???

A i jeszcze bardzo fajnie wygladał co drugi człowiek (jakies 4-5 miechow
temu) z żotym podełkiem... sporo tego wyszło z Warszawskiej giełdy
komputerowej...

Ja na swoj sprzet nie nazekam, swoja droga kupel ma chyba ecsa ktory mu sie
sypie pojde zobaczyc dlaczego i jesli to kwestia konfiguracji to ... a jesli
wadliwy egzemplarz to przyznam sie do Błedu...

--
Pozdrawiam
Kuba Paszkowski | www.paszczakwww.prv.pl | GG:310200 |