Re: partycja 80GB ?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 15:24:08 MET DST

Użytkownik "piter" <gpik_at_poczta.onet.pl> napisał

> czy partycja 80GB w Win98SE to dobry pomysł???

Jak najbardziej. Poza tym, że rozmiar clustra jest obrzydliwie wielki i
podczas zapisywania małych pliczków tracisz dużo miejsca, to nie ma
większych przeciwskazań. Jedyny problem, to program jakiego użyłeś do
utworzenia takiej partycji: fdisk z Win 98 SE coś chrzani w tablicy partycji
(łatki o której ktoś pisał niestety nie widziałem) i powoduje ciągłe
problemy w późniejszej pracy. Również narzędzie do zarządzania dyskami z
Windows 2000 ma spore problemy z tworzeniem partycji FAT32 (X). Gdzieś
kiedyś wyczytałem, że nie powinno się przy jego pomocy tworzyć partycji FAT
32 większych niż 32 GB - i to by się sprawdzało - za każdym razem jak taką
zrobiłem, były jakieś problemy. Polecam PowerQuest Partition Magic 7.x - ten
robi to naprawdę zawodowo i nie ma żadnych problemów.

Pozdrawiam,
Sniper