Re: MSI 645E + Microcom Inporte/L nie dziala pod zadnym systemem

Autor: Feromon (ferromon_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 15:30:57 MET DST

> Modem ten instalowalem pierwszy raz na plycie z chipsetem Intela...

Witaj!
Kilka takich modemów instalowałem, są niezłe.
Jednak zdarzyło mi się, że jeśli ten modem był instalowany
nie przy starcie systemu tylko poźniej poprzez "dodaj sprzęt"
lub jeśli był instalowany po innym modemie z chipsetem Connexanta
(Rockwella)
to wirtualny port comm (enumerator?) nie był instalowny. I efekt już znasz.

Moja rada: przełożyć modem do innego slotu.
Ewentualnie wykasować wszelkie ślady po pierwotnej instalacji
z rejestru i z dysku (pliki drv dll oraz inf) i w BIOSie ustawić reset ESCD
(nie pamiętam dokładnie,
jak to sie nazywało, ale chodzi o pamięć konfiguracji przerwań)

Nie wykluczony jest feler modemu - kupiłem raz takiego na giełdzie za 30 zl.

Powodzenia
Feromon