Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 14:26:35 MET DST

Użytkownik jogurciarz <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:ajihar$g8c$1_at_news.tpi.pl...
> Mam XP, niedawno w ramach gwarancji wymienilem k7s5a z doplata 50pln na
> k7s6a... i powiem jedno:
>
> TE PLYTY SA GOWNO WARTE !!!!!!!
>
> zastanawiam sie zeby nie wstawic czegos porzadniejszego... tylko co?
>
> komp ciagle mi sie wiesza :(

fakt jak sobie nie radzisz z ECS na SiS (sam mam K7S5A i chodzi na DDR i
Athl 1GHz)
to przesiądz sie na coś na Via KT266 or starsze KT133 (zalezy jakie masz
pamięci DDR czy SDR)
proponuje kupis jakiegos Solvtek'a na KT266 i dac sobie spokuj z tymi ECS

niestety wiele osób sobie nie radzi z tymi plytami i nie będze teraz
roztrząsał czy to wina tego ze wiele tych plyt lekko kuleje (czy to z
pamięciami) , czy dlatego ze niektóre po prostu sa walniąte czy dlatego ze
użytkownicy ni potrafią ich porżadnie zkonfigurowac ......

mi osobiście podoba sie AMi BIOS tych plyt, Boot Menu i inne takie tam
(wyświetlanie przejrzystej listy urządzen i ich parametrów)
ale fakt nakombinowalem z BIOS'ami i innymi duperelami bo akurat pare
znajomych tez kupiło te plyty i mieli problemy (doozo problemów)