Detonatory i niezapowiedziane restarty...

Autor: Johnn (johnn__at_wp.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 13:18:17 MET DST

Mam system WinXP i czesto wychodza mi niezapowiedziane restarty, windows
wykrywa ze przeczyna niestabilnosci jest sterownik do Geforca 2 MX/400.
Dowiedzialem sie ze za wszystko odpowiadaja detonatory, ktore w sterowniku
do geforca maja obsluge tvout, a dokladniej plik nv4_disp.dll. (ktorej mi
nie potrzeba bo nie mam), niestety nie moge go poprostu tak sobie usunac.

Moze wiecie jakie detonatory nie maja obslugi tvouta?

Albo jak zainstalowac opengl do standardowych sterownikow do geforca, tych
ktore instaluje system, na nich nie ma obslugi tvouta i resatrtow.