Re: Ładuje mi się monitor domyślny ! [NTG]

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 12:01:23 MET DST

Pafnucy <pafnucy_at_NEIN-FUR-SPAMwot.com.pl> wrote:
> Halo, in news:aje709$rfl$1_at_news2.tpi.pl, wojtek hat geschrieben:

> Twój GeForce ma na pewno TV-out. Ten monitor domyślny to właśnie
> TV-out.

Win98SE robił u mnie tak samo , na karcie Radeon 8500. Najpierw
systemowy driver VGA zainstalował "monitor domyślny" , potem driver ATI
zaistalował (jako drugi!) monitor Sony G420 . Żaden nie dał się
wywalić - po restarcie system znowu instalował oba . Na szczęście ten
system był zainstalowany tylko do testów (które oblał) , więc olałem to.
Mam kupionego Win2K , który działa o niebo lepiej . Z tego wniosek, że
problem jest zdecydowanie NTG :>

B.