[spam] zamienie sie za plyte

Autor: KoZA (stankiew_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 12:05:28 MET DST

czesc

no wiec tak, zamienie sie za plyte abita sl6 w zamian moge dac abita be6
+przejsciowka na procesor+gf2mx200+(opcjonalnie karte dzwiekowa)

generalnie chodzi mi o to ze chce sobie bardziej podkrecic mojego celerona,
natomiast na bx nie jestem w stanie tego dokonac poniewaz brak wiekszego
dzielnika dla agp, no i moj radeon sobie juz nieradzi powyzej 90mhz na
agp.....

wiec gdyby ktos mial, takowa plyte na i815, nie podkrecal procka (celka na
szynie 66 albo 100mhz), dodatkowo uzywal wbudowanej karty i740 i chcialby
sie przesiasc na gf2mx200 to prosze na pirva (najlepiej ktos z wroclawia lub
okolicy)

jak by ktos chcial sie dokladnie dowiedziec co to za plyta ta abit be6 to
wszystkiego mozna sie dowiedziec na stronie abita

tomasz stankiewicz