Re: zamiast monitora?

Autor: michalk24 (michalk24_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 11:23:01 MET DST

nom wlasnie chodziło mi o puszczenie filmu dvd na kompie ale z wyjsciem
na tv a nowa karta to tu raczej się nie zmieści :( ostatnio i tak
naciągnąłem ojca na gf2 ale mieli tylko bez tv outow to sem pomyslalem
ze jakos mi na tym specjalnie nie zalezy ale teraz jak jest mi potrzebne
wyjscie na tv...

zreszta myslalaem o zakupie dvd do kompa ale teaz widze ze jak raczej
tego nie puszcze na tv to nie ma sensu :(
szkoda ...

> [...]
> niedowidzacych/niewidomych.
> Jesli chcesz wypuszczac z kompa filmy Divx na TV to dobrze jest miec TV-Out
> w karcie i skonfigurowac to sobie jako secondary display - wtedy pracuja
> jednoczesnie w swoich trybach monitor i TV. To jest czesto spotykane przy
> prezentacjach multimedialnych. Oczywiscie na obum pokazujesz co innego.
> Wiekszosc kart ma taka mozliwosc. Nie musi to byc Matrox G-550 dualhead.
>

> Zastanow sie nad sensem DVD w komputerze do odtwarzania filmow:
> 1. twoj ulubiony wygaszacz ekranu po kilku minutach ogladania (zwykle
nie mam wygaszacza :P

> 2. w polowie filmu - zmien plyte na druga strone (np. Air Force One)
no to może być wqrzajace

> milego ogladania i nie oszczedzaj na monitorze
>
> JW

i jeszce jedno niech ktos mi powie jak wyglada tv out bo znalazlem moja
stara
karte graf i ona ma cos dodatkowego oprocz wyjscia do monitora ...