Re: Jakie chipsety - płytę z jakim chip setem wybrać?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 11:13:42 MET DST

Michal P <mpx_at_poczta.hoga.pl> wrote:
> Zresztą sam Intel chyba nie wierzy w swoje chipsety, skoro w
> najlepszych, serwerowych płytach głównyuch stosuje chipsety firmy
> Serverworks!

no, to nie jest kwestia "wiary". SerwerWorks robi bardzo drogie chipsety
z olbrzymimi przepustowościami I/O . Intel świadomie z tego rynku
zrezygnował (nie mam pojęcja dlaczego), i takich chipsetów nie robi. A
do serwerów one są wręcz niezbędne; dlatego płyty Intela do serwerów są
na ServerWorks.

Ale zgodzę się z Tobą, że pozwala to zbudować tezę, iż do procesorów
Intela nie tylko jego własne chipsety są dobre :)

B.