Odp: Geforce 2 MX-400 PCI - trzeszczący dzwięk !!!!

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 10:46:58 MET DST

Użytkownik BartekB <nie.m_at_m.aDresu> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ajidt1$os6$1_at_flis.man.torun.pl...
| Użytkownik "Krzysztof Majchrzycki"
| <krzysztofmajchrzycki_at_karmabellatechnika.com> napisał
|
| To chyba wina wspolpracy PCI-BIOS, skoro na AGP chodzi dobrze. U mnie w
| K7S5A na trzeszczenie przy grafice PCI pomoglo wgranie starszego BIOSu.
| pzdr.
| B.

Nie zawsze to pomaga, jedyna nadzieja jest wymiana grafy, na moim GF2MX200
32Mb tak bylo wymienilem na GF3Ti500 i luzik ;)

Jaka masz dzwiekowa ? Creativa ? To znany problem... Pobaw sie PCI Latency
Timing w biosie(wieksza wartosc: 64, 128).

Doman.