Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 17:33:55 MET DST

<woozek_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Małą uwaga to nie wina ECS tylko :
> 1) VIA - bo gorszej firmy i chipsetow swiat nie widzial ... zawsze sie
chrzania
> razem ze swoimi switnymi driverami ...
> 2) Kumpla ... wziałby plyte wsadzil swoje podzespoly czy pojda ... sa
tylko 2
> mozliwosci albo walnieta plyta ( z Via to standard swego czasu Abity mialy
> samo ) lub jakis podzespol jest sp ...
>
> Dominik

No nie wiem ,u mnie na Kt333 zasuwa az milo przy 175 Mhz mam PCI taktowane
35 Mhz , najmniejszych zgrzytow , jezeli mozesz podaj mi lepszy chipset pod
proce AMD ?
Jedyne co moge sie przyczepic do Chipow Via do problemy z tym powalonym
Livem , naszescie ja ich nie mam , zreszta ustawilem latency na 0 co juz
poprawilo znacznie gre tej karty .
Swoja strona moze teraz powrzucamy Creativowi tej firmy to ja dopiero nie
lubie . Robi karte dzwiekowa za 700 zl nagle kosztuje 300 po pol roku , a
warta razem z super przetwornikami jest 30 :) .Do tego jak robi optyke to
sobie bierze szajs od Samsunga i mamy super produkt Creativa .