Re: Mint ATI 9000 Pro

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:58:27 MET DST

> Czy ta karta obsluguje inne systemy Tv niz NTSC

wg dolaczonej instrucji: TAK. Fabrycznie wyjscie jest ustawione na NTSC, ale
mozna zmienic w opcjach na PAL.

W praktyce nie jest tak pieknie. Mam te karte zainstalowana pod Windows
2000, sterowniki 5.13.01.6118 i nie mam zakladki "Format" w opcjach wyjscia
telewizyjnego. Moze starsze sterowniki, albo wersja pod inne windowsy...?
Na karcie przylepiona jest mala naklejka na wyjsciu TV: "NTSC". Ale moze ona
po prostu oznaczac fabryczne ustawienie...
Nie zmienia to faktu, ze jest to jeden z powodow, dla ktorych jutro te karte
oddaje.

pozdrawiam,
TomS.