R9000: TVOUT tylko w NTSC pod W2K?

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 23:03:46 MET DST

Nie wiem, jak zmienic format sygnalu TVOut z NTSC na PAL pod Windowsem 2000.

Karta: MINT Radeon 9000 Pro.
W pudelku jest specjalny suplement do instrukcji, w ktorej jest wyjasnione,
ze fabrycznie jest NTSC, ale mozna zmienic na PAL w opcjach.
Wg instrukcji nalezy przejsc do zakladki ATI Displays (czyli ATI Ekrany po
polsku), uaktywnic wyjscie TV, kliknac przycisk z napisem "TV"-> submenu ->
Format, wybrac PAL.

Tyle tylko, ze u mnie (Windows 2000) pod przyciskiem TV nie ma przycisku
Format....
We "Wlasciwosciach TV" mam trzy zakladki: Atrybuty / Dostosowania /
Zaawansowane i pod zadna z nich nie ma klawisza ani innego dyngsa do zmiany
formatu na PAL.
Czy u kogos z szanownych grupowiczow posiadajacych tego MINTA pod W2K ow
przycisk jest widoczny?

pozdrawiam,
TomS.