Re: Chlodzenie wodne po raz kolejny :-)

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 22:12:26 MET DST

"Paweł 'Dziku' Spychalski" <dziku_at_dzikie.net>, wrote in

> blokiem. Zapomnij o tej konstrukcji. Szczególnie boli w tym czymś brak
> chłodnicy. Szybko woda się podrzeje i tyle jeśli chodzi o skuteczne
> działanie tego cuda.

Eeeetammm...
Jest w aukcji napisane:
"Osobiście stosuję ten zestaw (z procesorem Athlon 2000) od 1 stycznia
2002. "
Jak jest tym zestawem w stanie chlodzic XP2000+ to jestem pelen podziwu :)
Nic tylko kupowac.

Zreszta tak mnie zastanawia:
"miedziany blok wodny 50x60x8 mm" i te inne pierdoly...
Wiec albo sprzedaje to poniezej kosztow albo ten blok wodny ma scianki
grubosci papieru :)

> A pojemnij na wodę też taki raczej siermiężny (tak to się pisze ?)

Siermiezno-buraczany :)

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!