Re: jaki monitor??

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 20:33:56 MET DST

Użytkownik "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "oki" <gokon_at_interia.pl> napisał w wiadomości
>
> Owszem są (2 w poziomie) ale po krótkim okresie pracy są niezauważalne.
> Występują one we wszystkich kineskopach trinitron (z maską szczelinową
firmy
> sony). Ja nie traktuję tego jako wadę lecz jako wymóg technologiczny nie
> utrudniający życia. Za to jakość obrazu jest ...niesamowita.

hm.. co do 'niezauwazalnosci' to bym sie klocil. Przez 3 lata uzywalem
trinitrona i w koncu z usmiechem kupilem cokolwiek bez paskow. W grach nie
widac ale przez zastosowaniach biurowych widac i juz. Jedyne wyjscie zmienic
w systemie kolory bialy -> szary itp. ale wtedy czesc programow wyglada
troche smiesznie.

btw: do gier i grafiki sa ok.

--
lobo_at_space.pl