Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: Arek >>> (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 05:25:24 MET DST

"TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote in message news:ajgk5o$5fl$1_at_news.tpi.pl...

> Oh! Z pewno¶ci± do tego nie dojdzie!
>
> ( a ja potwierdzam to co
> tez
>
> Mam wymieniaæ problemy z poprzedni± p³yt± Shuttle?

> ECS
> wiem
>
> A czy ja Panu karzê u¿ywaæ ECSa?? Jak nie chce Pan, ¿eby siê co¶ w kompie
> przepraszam za s³ownictwo "pierdoli³o" to niech Pan sobie kupi komputer
> Della etc. w cenie samochodu z do¿ywotni± gwarancj± i serwisem w domu u
> klienta! Ja siê tylko bêdê cieszy³ jak taki jeden z drugim za trzy lata
> [...]
Nie jestem nieomylny , a z toba bym chetnie pogadal :) ale tak normalnie a
nie piszac ( zapewne dyskusja bylaby jeszcze ciekawsza ;) )
Sumujac , ja dobrze wiem o co chodzi producentowi sprzetu komputerowego ,
o tych wszystkich nowinkach i innych sciemach ,o lepszej wydajnosci o
nowych technologiach ( nowe wcale nie oznacza lepsze ) , ale potrafie wybrac
te ktore sa marketingowa papka oraz te ktore mi sie przydadza .

Pozdrawiam i skonczmy juz ten temat.Bo mozna o tym jeszcze tak duzo , lepiej
isc na pifo ze znajomymi i sie odprezyc .
Konczac zgadzam sie ,ze czasem nie warto placic za cos 700 zl bo za rok
okaze sie ze jest warte 350 , ale plyta glowna w kompie , to jak u nas
kregoslup k,
 i moim zdaniem jest najwazniejsza szczegolnie w naszych skladakach gdzie
mozliwosci konfiguracji sa tysiace .

Pozdrowionka