Re: Uzywany monitor Eizo.

Autor: TadekW (tadekw_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 19:42:17 MET DST

Użytkownik "Andrzej" <anchmu_at_pertus.com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Bardzo duzo na allegro jest uzywanych (chyba z Niemiec) monitorow Eizo
> Flexscan F57 w nawet atrakcyjnej cenie ok 350PLN.
> Jak takie modele sprawdzaja sie w uzytkowaniu?
> Jak z awaryjnoscia itp.

EIZO to bardzo górna półka. Sam mam właśnie z allegro t57s i jestem bardzo
zadowolony, co nie znaczy że zawsze dobrze trafisz. Kupowanie monitora bez
dokładnego przyjrzenia mu się to to samo co kupowanie kota w bardzo dużym i
grubym worku:), jeżeli masz tego świadomość to prubój. Moja rada staraj się
wybierać sprawdzone pod względem jakości modele, w ten sposób masz większą
szansę trafienia w coś dobrego.