Re: Skrętka

Autor: Voyt (voyt_p_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 17:05:31 MET DST

Użytkownik Ambersil <mr_ambersil_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajg223$r0h$1_at_news2.tpi.pl...
> Cześć
>
> Potrzebuję połączyć dwa komputery oddalone o okolo 40 metrów. Mam już
> dwie karty sieciowe na skrętkę, chciałem się dowiedzieć ze ile od metra i
> gdzie mógłbym kupić taki kabel w Krakowie (oczywiście jak najtaniej).

Jak ja kupowałem to najtaniej znalazłem pod starym dobrym ELBUD-em.
Jest tam taki sklep elektroniczny (pomimo zamknięcia giełdy). Jak patrzysz
na wejście do budynku to na jego prawej ścianie. Wejście z placu na którym
stały kiedyś kramy :-) , schodzi się na dół.

Pozdrawiam
Voyt