Re: DURON 1.2 GHz i 49 stopni

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:04:48 MET DST

michal wrote:
> Witajcie. Czy 49 stopni dla DURONA przy odtwarzaniu DIVX'ow to nie za duzo??

Co sie stalo wszystkim? Skad ta mania temperatury? Kiedy plyty nie mialy
czujnikow, jakos nikt sie nie przejmowal prockiem. Teraz nagle panika.
Dziala? Dziala. No to o co chodzi? Moze miec nawet 150^C byle tylko sie
nie wieszal. Ja wiem, ze to niepokojace jak skacze temperaturka. Ale
wtedy wystarczy wylaczyc program monitorujacy i juz. Stres mija. A tak
BTW, mi dochodzi do 55^C taki Duron. ICZT?

--
Raf
raist_at_poczta.fm