MS 6119 i dysk

Autor: de4th (de4th_suX.spAm__at_wp.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 14:07:44 MET DST

Witam,

Mam plyte gl. MS-6119 i dysk Samsung 4GB. W zwiazku z tym, ze powoli zaczyna
mi brakowac miejsca na nim przymierzam sie do zakupu dysku Seagate 60GB,
lecz nie wiem czy w/w plyta jest go w stanie obsluzyc ;] (info: plyta jest
z funkcja: "CPU Plug & Play"). Sciagnalem najnowszy BIOS z oficjalnej strony
producenta z dnia 30.11.2000, ale zauwazylem, ze wczesniejszy BIOS z dnia
20.08.2000 ma taka funkcje: "Support IDE HDD size over 65GB", "Special note
This is used on MSI Standard M/B". Czy w takim razie moge spokojnie dokonac
zakupu dysku? A tak przy okazji czy dysk, ktory chce kupic pracuje cicho
(Seagate 60GB - to nie Baracuda IV!) i czy wogule mieliscie z nim jakies
doswiadczenia? Mam wielka prosbe czy moglby ktos sprawdzic czy na pewno ten
najnowszy BIOS poradzi sobie z tym dyskiem:
http://www.msi.com.tw/program/support/bios/bos/spt_bos_detail.php?UID=105&NA
ME=MS-6119 . Z gory wieeelkie THX za okazana pomoc!!

    :[.G.r.e.e.t.z.]:
notE: usun '_suX.spAm_' z adresu