KT7A - komp nie podnosi sie

Autor: rafi (zr_at_2com.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 13:32:04 MET DST

Otóż mam :
Abita KT7A v.1.1
Duron 1.2 GHz
2x 128 MB SDRAM
Creative GF 256 SDRAM
Zasilacz 250 W Enlight
aktualnie system to windows 2000 pro

Do momentu aktualizacji biosu z 7N na A9 wszystko bło naprawde super. Ale
korciło mnie i ze strony abita zdarłem najnowszy biosik właśnie w wersji A9.
Proces aktualizacji odbył sie bez najmniejszego problemu. Zresetowalem
zworką CMOS jak zalecają i kompa sie podniosła. Dziś jednak są
kłopoty.Jakakolwiek zmiana w biosie powoduje, że grafika nie "podnosi sie" -
nie wysyła sygnału do monitora. Dopiero po resecie biosu - resetuje cmos
wyjmując zworke - komp sie podnosi. Fakt że stary GF jest stary i wymaga
sporo energii ale jest on na SDRAM a nie DDrach. Czyżby zasilacz był za
słaby ? Mam tez 300 W codegena to też ina nim sprawdze.
Mam pytanie czy takie zachowanie płyty głownej można reklamować w sklepie ?
Chyba mam prawo do zmian w ustawieniach biosu !!
Może macie jakieś sposoby na znalezienie przyczyn zachowania mojeje płyty.
Teraz załuje ze zaktualizowałem bios, ale skąd mogłem wiedzieć...

czesc
rafał