Re: seagate czy caviar

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 10:15:11 MET DST

Użytkownik "Doman" <DomansMail[NoSpam]@Poczta.Gazeta.Pl> napisał w
wiadomości news:ajekda$s5d$1_at_news.polbox.pl...

> A ja tam na Seagateach od zarania dziejow jade i zaden mi nie padl :)

ja tez :D - o czym to swiadczy ? raczej o niczym. IMO dopoki powiedzmy
dystrybutor nie poda oficjalnych danych na konkretny rok co do liczby
uszkodzonych dyskow to taka gadaka ze jednymu dziala SUPER a drugiemu sie
zrypal z 30 sekund jest bez zadnej wartosci. Jedynie dystrybutor ma dostep
do tych info na poziomie tysiacow dyskow i tylko on moglby to stwierdzic
(prawo wielkich liczb sie klania). Jednak nie slyszalem zeby kiedykolwiek
producent/dystrybutor udzielal takich informacji bo to po prostu jest mu nie
na reke. A szkoda... ty niemniej jutro przyjezdza do mnie Barracuda IV.

--
lobo_at_space.pl