Re: monitor 19''

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 09:53:47 MET DST

Użytkownik "MAC" <mathiew_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Szukam monitora 19'' w cenie ok 1500zł.
> Jakie macie propozycje???
> Na razie wypatrzyłem model
> Dobre to, czy nie?
> :)

przyzwoite - w tej cenie ciezko o dobra 19''. Ja osobiscie kupilem Viewsonic
P90f za ta cene i nie jestem zadowolony bo mam bledy konwergencji nie do
ustawienia - w rezultacie ostrosc jest slaba. Poza tym dziwnie sie
rozgrzewa - obraz najpierw jest lekko zwezony a potem jakis 1 cm sie
rozszerza. Z serwisu ARPA (uwaga na tych cwaniakow) wrocil z adnotacja ze
"spelnia parametry techniczne" i pogrozka ze jak jeszcze raz wysle go do
nich to zaplace 60 zl. btw: moze ktos ma namiar na autoryzowanego
dystrybutora tego sprzetu?

Jeszcze sa w tej cenie LG parametry maja b. fajnie ale dla odmiany gorzej z
geomertia. Poza tym roznie sie slyszy o ich trwalosci. Czyzby pozostawaly
jeszcze tylko szajsungi?

--
lobo_at_space.pl