Re: 80 GB Barracuda IV problem

Autor: Marco (wheeler_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 22:13:22 MET DST

Yo juz jestem po problemach. Zwracac dysk do Hamburga byloby mi nie na reke
w tej chwili. Polegalo wlasnie na stosowaniu PQmagic 6.0. Po ciezkich bojach
w koncu skorzystalem z programow seagate discwizard i bylem zaszokowany jak
mozna tak szybko zalozyc i sformatowac partycje 70GB!!! (pqmagic tez sie
zawieszal po 2h formatowania - testowane pare razy)

Pozdro i szkoda ze odpowiedzi na palace problemy przychodza tak pozno.