Re: Laczenie drukarki iglowej przez COM2

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Aug 2002 - 20:34:27 MET DST

> Mam kompa w dosc starej konfiguracji (486DX4) i walniety port LPT. Musze
> podlaczyc do niego drukarke iglowa OPTIMUS 2400 (Seikosha SP 2400). Karta z
> LPT na PCI kosztuje kolo 200 zl, wiec probuje przez COM2 (drukarka ma takie
> zlacze). Niestety po podlaczeniu i zainstalowaniu zero komunikacji. Moze
> ktos spotkal sie z takim problemem, co z tym robic, zeby to cholerstwo
> ruszylo?

Może używasz złego kabla. Miałem kiedyś Seikoshę 1200AS pod com.
Kabel musiał być taki:
1 - 1
2 - 3
3 - 2
5 - 20
7 - 7
20 - 5

dodatkowo po stronie drukarki zmostkowane 5 z 8
a po stronie komputera 5 z 8 oraz 4 z 6

Musiałem też com skonfigurować zgodnie z ustawieniami na switchach drukarki.
Przydawało sie też przekierowanie pod dos lpt na com.

Więcej na priv lub gg 662616

pozdrawiam
Sławek