Poroblem z BIV . Prosze o pomoc pilne

Autor: Arek Zieminski (arekzieminski_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Aug 2002 - 05:35:21 MET DST

Mam nastepujacy problem ~!!!!!

Gdy podlaczam dysk do kompa , plyta nawet nie chce sie podniesc , a
dokladnie komp sie nie wlacza :( zero reakcji a do tego zeby wlaczyc kompa z
powrotem musze wylaczyc calkiem zasilacz . Nie wiem dokladnie co to , ale
mam nadzieje ze to jakis bezpiecznik ( moze ma ktos jakies sugestie ?) .

Moja prosbe o odpowiedz , kieruje glownie do osob pracujacych w serwisie
komputerowym , chodzi mi mianowicie o to, czy mam jakas szanse odzyskac 80
GB ?? .
Kolejny problem jest taki ze kupilem ten dysk na gieldzie w wawie w firmie
NT ktorej dziwnym trafem juz nie ma :( , i nie wiem gdzie ja mam ten dysk
oddac do naprawy !!!! Jezeli mozecie podajcie namiary na jakis glowny serwis
Seagatea ?
Za wszelka pomoc bede bardzo wdzieczny !!!! .
Ogolnie rzecz biorac mam szczesliwy miesiac 2 tyg temu zlamalem noge , zaraz
potym zerwal mi sie glowny kabel od netu ,a teraz sypnal sie dysk z
olbrzymia iloscia waznych danych :( .

Z gory dzieki za pomoc . Arek