UMB i moja prosba o pomoc

Autor: takos (T.Kostecki_at_Mostostal.waw.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 19:12:31 MET DST

Nie wiem dlaczego przy pomocy tej samej dyskietki startowej na
Różnych komputerach otrzymuję różne wartości dostępnej UMB.
W zależności od maszyny mam 140- 35 kB UMB.

Dawno nie bawiłem się w odzyskiwanie pamięci konwencjonalnej
Myślałem że już nigdy nie będę musiał.
Na potrzeby starego systemu pracującego w trybie tekstowym
Muszę spreparować kilka dyskietek startowych z klientem NW.
I oczywiście upchnąć wszystko co się da poza pamięć podstawową
Nie byłem przygotowany na walkę.
W starszych kompach nie zauważałem takich różnic.