jakość CD audio

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 18:02:12 MET DST

Nagrałem sobie ostatnio kilka płytek audio i okazało się, że z ok. 20, dwie
nienajlepiej grają na stacjonarnym CDplayerze a w Discman'ie to praktycznie
wszystkie są bardziej wrażliwe na wstrząsy, nielicząc tych które wogóle nie
grają. I teraz, czy to wina płytek - najtańsze; nagrywarki - LG 8x;
softu - Nero; a może tego że podczas nagrywania robiłem parę rzeczy. Jeżeli
płytek to jakie będą w miarę dobre. Zawsze kupowałem najtańsze [1,5 PLN],
nagrania i tak z radia (lekko zaszumione), tym razem chyba przesadziłem -
z ceną [1,3 PLN].
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
I know it's all a game, I know they're all insane, I know it's all in vain, I know that I'm to blame.