Re: Serwer SQL - na dziś a może na jutro - tylko konkretne propozycje proszę

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 16:54:17 MET DST

> zalozmy, ze dziala z jednym dyskiem, ale w takim razie po cholere chcesz
> przeplacac za raid, jak i tak zadnego raidu z jednym dyskiem nie zrobisz?
> zwykly kontroler u3scsi nie wystarczy?, przewaznie juz i tak zintegrowany
> plyta? nawet jesli potem dokupicie drugi dysk to zwykly mirror mozna
zrobic
> softwarowo, stracisz najwyzej na braku opcji 0+1, ale to chyba niej est
> problem specjalny przy takiej specyfikacji, ktora i tak jest lowendowa
> raczej

Po to żeby w niedługiej (pół roku) przyszłości dołożyć drugi dysk. Dodatkowo
kontroler RAIDowy jest cachowalny. Ale sprawa i tak w międzyczasie się
rozwiązała - będą 2 dyski już na starcie.

Aktualny konfig:
Gigabyte 7DPXW-C
1xAthlon 1800+ (albo 2 unlocked)
1x1024GB DDR ECCR Kingston
Adaptec 2100S (64bit 66MHz)
2xCheetach 18GB 15K rpm (mirroring)
sieciówka iNTEL 10/100

Pytania:
Jakieś uwagi ?
Czy to będzie działać ? Ta płyta jest cholernie kapryśna co do pamięci czy
tyklo trochę ? Nie chcę wtopić pamięci za tyle szmalu....

--
Pozdrawiam,
Cooger