Re: Jaka przejsciowka z Slot1 na socket270 ??

Autor: Marcin Oździński (mozdzins_at_simplusnet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 15:51:03 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> napisał w
wiadomości news:Xns926A78F3FBDBAsilvermango2pl_at_153.19.0.141...
> "Marcin Ozdzinski" <mozdzins_at_simplusnet.pl>, wrote in

> A to ciekawe jak?
Np za pomocą programiku CBROM215.EXE
Można wyekstraktować z nowszego biosu mikrokod i dograć do starego.Czasami
trzeba wywalić trochę niepotrzebnych np.od P2 bo się może nie zmieścić :)))
http://www.froggy.com.au/frogge/pepper/
Poczytaj sobie.Ja dodałem do biosu od 6BAIII+ obsługę wszystkich Copperków i
Tualatinów kiedy jeszcze chciałem się bawić w instalację Celerka Tualatina
na tej płycie SOYO
Ale nie wgrałem choć bios wygląda że jest OK :)))