i810 karta dzwiekowa

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 14:54:40 MET DST

Kłaniam!

Niedawno nabyłem kompa z płyta na i810. Komp generalnie spełnił moje
oczekiwania ale jak usłyszałem dzwiek z tej zintegrownaej karty to mi kopara
opadła. Wiedziałem, że to rewolka nie będzie ale tego się nie spodziewałem.
Muzy na tym to się praktycznie nie da słuchać. Do mojej niemłodej już
przecież AWE64 to tego nijak nawet się odnieść nie da. Dlatego moje pytanie:
czy tak już musi być czy są może jednak jakieś sztuczki na poprawienie
jakości dźwięku. Jeżeli to istotne to płyta to Procomp BIW 1B. Sterowniki
zainstalowałem od nich ze strony. Z góry dzięki za info.

--
pozdrowionka
      Depesz