Re: PYTANIA O RAMY

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 14:47:15 MET DST

MAC <mathiew_at_go2.pl> wrote:
> 1. Co lepiej kupić: 512 RAMu DDR PC-333 czy
> 1024 RAMu DIMM PC-133 ????

zależy jakie masz gniazdo pamięci na płycie . PC333 to DDR , PC133 to
SDR - oba mają inna wymiary, inny sposób komunikacji z płytą główną itd.
PC333 jest wydajniejszy i przyszłościowy, PC133 to ... przestarzała
technologia, praktycznie nie używana w _nowym_ sprzęcie. Dlatego
tanieje.

> 2. Czy są jakieś wielkie różnice między RAMem
> Kingston'a , Wilka, Samsunga i noname'mi ???

Są. Kingston i Samsung (nie wiem co to jest "Wilk", może miałeś na myśli
Vikinga ? ) trzymają parametry podane przez producenta, są testowane pod
konkretne płyty główne, mają gwarancję. No-name mają takie parametry,
jakie Ci powie sprzedawca i taką gwarancję, jakiej on udzieli.

B.