Re: DIVX

Autor: Jabu (jabu__at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 14:25:29 MET DST

Użytkownik "Pala" <p.a.l.a_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> sprobuje.a nusz...do tego potrzebne jest mi cos jeszcze czy
> nie?jakies stery?albo dekoder divx czy cos?czy tylko to?
>
> a poza tym lepiej przegrac film na dysk i odtwarzac czy lepiej z
> kompaktu?cdrom tez jest b.stary :)

FDDShow to wlasnie kodek musisz miec jeszcze jakiegos playera, proponuje
BSplayer
u mnie wygladalo to tak ze na kompie gdzie instalowałem tego kodeka nie byly
instalowane zadne inne kodeki divx'a jesli u siebie miales instalowane
jakies kodeki sprobuj zainstalowac fdshow bez ich odinsatlowania lub
odinstaluj obecne / wedle checi,
szybciej chodzić będzie z dysku

miasto zabija