Re: Zmiana procesora a wydajnosc systemu?

Autor: Tonzi (tonzi_at_ino_mi_tu_nie_spamuj.icpnet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 13:37:36 MET DST

W swojej pseudo-wypowiedzi news:ajdee0$eln$1_at_korweta.task.gda.pl,
fishaa wypocił się strasznie pisząc takie oto cos:
> pomecz sie jeszcze troche i na razie zamaluj olowkiem mostki.
> spokojnie wrzucisz tego durka na 850 - chodzilo to u mnie przez okolo
> 2 lata. Nie ma sensu raczej kupowac takiego proca.

a masz moze jakies szczegolowe informacje - znaczy sie - czy mozesz mi
podac ktore mostki i dokladnie jak to zrobic bo mnie tez to czeka ;) i
czego mozna sie spodziewac (jaki jest max przekrecenia durnia750) czy
ktos to robil i czy sie mocno grzeje itp

bede wdzieczny za karzde nfo

--
www.google.com ->tonzi :) result :
Tonzi is the 77,067th most popular