Re: radeon 9000 - problem z instalacja sterownikow

Autor: TomS (swedrow_at_icpnet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 12:06:42 MET DST

> No to niewiem :( W2K nie ma możliwości zainstalowania katy jako
standardowa
> VGA ? W większości Windowsów trzeba było kartę najpierw zainstalować jako
> standardową, wyjąć starą kartę, włożyć nową i uruchomić setup, lub podać
> ręcznie sterowniki.

pamietam, ze w W95 na liscie dostepnych sterownikow do karty graficznej bylo
"standardowe VGA" (czy cos w tym stylu).
Pod W2000 nie moglem odnalezc takiej "karty" na liscie, ale opcja dostepna
przy starcie systemu (po wcisnieciu F8) "wlacz tryb VGA" wydaje sie byc
dokladnie tym czego trzeba.
Tyle tylko, ze niezaleznie od tego czy zastosuje te opcje czy nie, i tak
W2000 z MINTem odpala sie na sterowniku VGA (dokladnie VGA save).

Probowalem uruchomic stara karte (S3 Virge) na sterowniku VGA, ale nie do
konca mi sie udalo. Obraz, owszem byl w rozdzielczosci VGA i trudno bylo ja
zmienic (suwak byl aktywny, ale nie dzialal), ale we wlasciwosciach karty
jak byk stalo "S3 Virge". Jak wsadze MINTA, to jako nazwa karty jest "VGA".

Pozdrawiam,
Tomek.