Potrzebuje BIOS do ATC 6240 BX !!

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 11:30:56 MET DST

Wyczytalem na max co mozna upgradowac do roznych poczatkowych wersji
Biosu to:
118a dla v1
204 dla v2
i 305 dla v3

Ja mam wersje 1.1 03 WB
z 08/12/98 - i440BX-W977TF-ATC-6240C-00

No i chyba na tym nie podlacze procesora z jadrem coppermine, tylko ze
biosu ze strony nie mozna sciagnac bo stronka jest nie aktywna.....:(

Wiec poszukuje biosu na ktorym ruszy mi wiekszy procek, mam nadzieje
ze ktos to ma, a i jeszcze jedno jak by ktos mogl w dwoch zdaniach
powiedziec jak zrobic ten upgrade biosu bo prawde mowiac nigdy jeszcze
tego nie robilem, of kors zrobie to na wlasne ryzyko ;)

Pozdrawiam