Re: Kiedy AMD przejdzie na 0.9um ???

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 10:42:27 MET DST

Wojciech Giersz wrote:
> Oczywiscie nie pracuje. A czy ja zadam od przedmowcy (powiedzmy, zet o
> przedmowca, nie przedpiszca :) ), zeby jego Athlon XP pracowal na
> fabrycznej czestotliwosci? Niech zrobi co chce, byle nie przekroczyl sumy
> 680zl. To wszystko.

To jeszcze moze zarzadasz od jakiegos prostego usera, zeby sobie krecil
te procki jak chce. Najczesciej kupuje kompa komus, kto ma okreslone
wymagania. co mnie obchodzi to, ze nie stac cie na nic innego, lub
krecisz, bo ci sie pieronsko nudzi. Ja nigdy nie krece swojego sprzetu
bo nie mam takiej potrzeby. I nie interesuje mnie na ile jaki procek
mozna podkrecic. Procesory AMD w normalnych warunkach nie maja dla
siebie konkurencji i tyle mnie interesuje.

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/