Re: KT333

Autor: r05u$ (rogus_at_wikings.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 10:35:36 MET DST

a wiec odpowiadam ja tez kupowalem ostatnio kompa amd athlon 1800 na ecs
k7s5a z 266 ddr dlaczego bo tak jak mowisz kt333 zaraz pojdzie precz a
ddr333 nie wykorzysta amd athlon natomiast polecam kupic tak jak ja jest to
wydatek 200 zl a potem ja mozna na kosz wywalic i kt 400 ktore spokojnie
mlotek wykoszysta pozatym mlotek to bedzie juz inna architekutra w koncu 64
bity

Rogus
r09us_at_wp.pl
the property of