Re: Geforce 2 Ti Ultra (Prolink) jakie najlepsze detonatory -stabilnosc/szybkosc?

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Aug 2002 - 20:17:52 MET DST

Użytkownik "posazek" <posazek_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Moze ktos sie orientuje jaki detonator wybrac do mojego Geforce 2 Ti
Ultra
> (Prolink) i plyty K7S5A pod system Windows 98 tak aby dzialalo szybko
i nie
> polozylo systemu ? :)
> Wiem ze 23.11 sa bardzo dobre ale i 27.XX daja niewielki wzrost
wydajnosci,
> wiec zastanawiam sie nad prawidlowym numerkiem, zalezy mi na
stabilnosci bo
> z nia mam ostatnio problemy.

Polecam 21.83, choc najlepsze sa zwykle - te dolaczane z plytka CD przez
producenta karty. Mi np. wyzszy numerek powodowal zla wspolprace nView z
Reutersem, w efekcie czego mialem reinstalacje systemu. Te detki sa
nawet szybkie, a dodatkowo w Q3 (w ktorego sobie grywam) zauwazylem
mniejszy spadek FPS przy wlaczaniu kolejnych bajerow typu AAx2, AAx4..
praktycznie spowolnienia nie ma w ogole przy filtrowaniu anizotropowym.
Karte mam GF2Ti (bez ultra), ale to mala roznica. No i Win2k - nie wiem,
jak ze sterami pod W9x.

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski