Re: atrend i bios

Autor: tbg (tbg_at_data.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 10:34:19 MET DST

"Rafa? Cygnarowski" <rafi_at_pers.pl> wrote in message
> Moj kuzyn posiada plyte Atrenda ATC-6240M ale z biosem (AWARD)

niech zgadne, 4.51 ?

> nie radzi sobie z dyskami wiekszymi niz 32GB. Nie moge niestety znalezc
bios-u, ktory by poprawnie obsluzyl ta plyte

bios Ci nie pomoze, trzeba sie zabrac do tego od strony dysku, mialem to
samo z IBM-ami z serii ICLA, po tygodniu mak piekielnych jakos udalo mi sie
ustawic chyba translacje na nich przy pomocy oprogramowania ze strony
www.storage.ibm.com
latwe to nie jest uprzedzam, ale da sie, po rekonfiguracji w biosie widzial
32 gb, ale w win 98 se calosc

tbg