jak probowac zgrac uszkodzony(?) plik

Autor: WuTomek (wywal_to.gasior_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 14 Aug 2002 - 10:36:55 MET DST

Czy znacie jakieś triki, albo programiki pozwalające odzyskać plik z
CD ? CD nie jest uszkodzony, ani porysowany (czyli nagrywarka coś
spitoliła), ale podczas przegrywania w trybie DOS w WinME pod koniec
pliku pojawia się "ponów, przerwij, zrezygnuj". Kiedy daję "ponów", to
czasem łapie, ale dochodzi do momentu, że już nic nie czyta.
Plik próbowałem przegrać na nagrywarce Ricoha i napędzie Toshiby.
Problem w tym, że ten plik to fragment mojej partycji c: spakowanej w
Ghostcie - zależy mi na nim jak diabli, bo własnie w wyniku problemów
z kabelkiem cała partycja mi padła w diabły i rozpocząłem jej
odtwarzanie z CD :)

--
Pozdrowienia
  Tomek